fredag den 30. september 2011

DET VIL BARE IKKE LYKKEDES FOR MIG I DAG

Det er vist ikke min dag i dag.

Først skulle jeg slå græsset,
men midt i det hele gik min plæneklipper i stykker.

Det er jo ikke lige første gang den udsætter mig for de narrestreger.

Naboens yngste kom og gjorde det færdigt her i eftermiddag. Det var dejligt.



 Da vejret viser sig fra sin allersmukkeste side, har jeg bestemt at vi skal have kylling på grillen.

Optændingen driller mig bare i den grad, så jeg ikke tror vi kommer til at spise før en gang i nat.

                                    Måske jeg skulle have blevet i sengen i dag.

     PS: jeg har nogle lækre rejer i fryseren, dem kan jeg servere i stedet, hvis alt går galt.


                                                           Må i få en dejlig fredag aften.


4 kommentarer:

  1. Uha uha Ulla.. Sådan en dag kender vi vist alle til! Gad vidst om det blev kylling eller rejer? :-)

    God fredag aften

    SvarSlet
  2. Puha sådan en dag kan nemt undværes....skyder på at det blev lækre rejer til aften ;-)

    kh Jane

    SvarSlet
  3. Uanset hvad middagen endte med at bestå af, er jeg sikker på det var lækkert!!!

    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  4. Øv, en dum dag!
    Håber ikke den fortsatte i strikketøjet. Det ville da være endnu værre!!

    SvarSlet