søndag den 2. oktober 2011

HVOR KAN MAN LÆRE MEGET VED AT LÆSE ANDRES BLOG

                                                                     Se nu bare.

                                                    Nu har jeg igen lært noget nyt.

Ikke nok med at det er sjovt og interessant at læse andres blog, der er så sandelig også lærerigt.

Liselotte har lige skrevet et indlæg hvor hun henviser til en krydderblanding hun har lavet.

                                   Den lød så spændende at jeg straks måtte i gang.

                                   Heldigvis havde jeg alle ingredienserne hjemme.


            Sikke en liflig duft den kom i huset, meget eksotisk, og det er navnet også: Dukkah.

           Den glæder jeg mig til at bruge til mine forskellige dressinger og andet godt.

                                            Nu  skal jeg jo lige lære den at kende

4 kommentarer:

  1. Mmmm... vi bruger det til alt muligt, Ulla. Jeg kan få det til at passe ind de utroligste steder ;-)

    God fornøjelse med din version :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har lige testet den på en skive rugbrød med en god stærk ost. Det var ikke ringe. Mums.
    Den får jeg glæde af...

    SvarSlet
  3. Dejligt og en god idé med osten. Tak :-)

    SvarSlet