fredag den 14. oktober 2011

MORGENSOL OG TÆPPESTRIKNING


                               Vi gik tidligt i seng i aftes, og var derfor morgenfriske kl. 7.00.

                                      Det betød at vi kunne nyde solen stå op over Albuferia.

                                                                      Et smukt syn.


                         Mens Ole lavede kaffen, og efterfølgende serverede den for mig,
                                                       

                                                            fandt jeg tæppet frem.


                                                  Strikket med tre tråde i uld/silke garn.



Ole synes lige jeg skulle foreviges i morgensolens skær.

13 kommentarer:

  1. Hvilket smukt syn...og her mener jeg også den "hårdt arbejdende strikkende kvinde"
    Rigtig god ferie
    kh Jane

    SvarSlet
  2. Godmorgen Portugal og godmorgen Ulla - her sidst på formiddagen i Danmark. Jeres scenario ser skønt ud.

    SvarSlet
  3. Åh, som I må nyde det, Ulla. I er heldige kartofler :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor ser det dejlig afslappende ud og så får du kaffen serveret, det er super.
    Rigtig god ferie
    Majbritt

    SvarSlet
  5. Du kan tro der bliver strikket Jane.

    Tak skal du ha Kirsten

    Du kan tro vi nyder Liselotte, og kniber os i armen ind imellem;0D

    Det er en velopdragen mand jeg har Majbritt;=D

    SvarSlet
  6. Hvor du bare nyder det, ser dejligt ud hos dig, her var der is på bilruden til morgen.

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot, det tæppe!

    SvarSlet
  8. Is på bilruderne Angelika og Jette. Brrrrr det lyder koldt.

    Tak skal du ha Eva... Jeg tror det bliver godt..

    SvarSlet
  9. Nyd ferien, striktøjet, varmen og manden din ;O)
    Jeg er vild med det tæppe, hvor stor skal det være??

    SvarSlet
  10. Tæppet bliver lige nøjagtig så stort som garnet rækker;OD med andre ord,jeg ved det faktisk ikke Kirsten.

    SvarSlet
  11. Åh, hvem der bare sad der i morgensolen, med strikketøjet. Hvor må det være dejligt :-)

    SvarSlet
  12. Jeg kan love dig at det er dejligt Mariann

    SvarSlet