fredag den 4. november 2011

FREDAG og familiehygge.


                                       Min fredag bliver  en god én af slagsen...
                               Først en masse mugen ud (gøren rent)! og laven mad.

                                                           Men SÅ sker det.

                                            Datteren og sønnen dukker op i aften.
                                                   Jeg savner dem så usigeligt.
                           Det er ved at være længe siden vi har kunnet kramme.

                                          Lillebror og hans kone kommer også.

                                         I morgen aften skal vi have Vildtaften.
                     Lillebror kommer med fasan, and og rådyr som han selv har skudt.
                                                   Han har lavet menuen.

                                                  Det skal nok blive godt.

                                                   Må I få en dejlig fredag

4 kommentarer:

  1. Intet er så dejligt som sådan en omgang familie hygge på højt plan.

    Desvære må vi mødre savne vores børn rigtig meget når de bor langt fra hjemmet - til gengæld er samværet dobbelt så intens når vi har dem tæt på os.

    Rigtig god weekend

    kh Jane

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget så skønt som sådan en weekend. Man bliver fyldt op med glæde..
    Også dejlig weekend til dig Jane

    SvarSlet
  3. Åh det lyder som en af de weekends der gi'r plus på kontoen i lang tid.

    Min den ene bor jo oppe på Djursland :) så jeg elsker også når vi ses.

    SvarSlet
  4. Ren hygge i denne week-end til jer. Det kan du nok leve højt på et stykke tid :)

    Jeg nyder også at være sammen med min den største når vi ses, for efter at hun er flyttet til Aarhus for at studere, kan der let gå flere uger mellem at vi ses.

    Skøn aften til dig i godt selskab

    Kh. Lis

    SvarSlet