søndag den 12. august 2012

Hvordan 2 ærmer og 2 lommer hindrer mig i at få medalje


Selv om jeg er vældig fristet til at bruge snyd og doping for at nå i mål,
må jeg se mig slået.
Jeg kan under ingen omstændigheder nå ærmer og lommer inden OL lukker ned i aften.

Surt, for i år får man medalje.
Det gjorde man ikke for 4 år siden hvor jeg gennemførte i høj fart.

Hvis du undrer dig over hvad jeg ævler om,
er det OL på Ravelry
også kendt som

En sjov leg, som jeg desværre ikke kunne klare at gennemføre.

Viljen var der, men på grund af
særlige omstændigheder i denne weekend,
har strikkepindene ligget aldeles stille hen.



16 kommentarer:

  1. Heldigvis er det jo i ren OL-ånd, bare at deltage. Vi kan ikkealle vinde:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville bare gerne have haft den medalje Berit;(

      Slet
  2. Jamen altså Ulla, du kan da ikke bare opgive i målzonen. Dig der speedstrikker så vi andre bliver helt forpustet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver jeg nødt til Kirsten, om jeg så turbostrikker nok så meget kan jeg ikke nå i mål.

      Slet
  3. Men en super fed trøje får du da stadig ;0)

    SvarSlet
  4. hej
    hvor en sjov leg, og god ide der er klart været gang i en masse sttikke pinde under ol... men tænkt at kunne nå at strikke en hel trøje er sku sejt.. så syntes du har gjordt et godt forsøgt, og ja ja men kald det efter dønninger på ol, forjeg er sikker på at der vil komme ol i nyhederne eller ligene. så bare klø på for vi kommer at se ol de næste par dage også og så er den færdig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gælder kke;) arbejdet skal være færdigt når flammen slukkes hvis man skal følge reglerne..

      Slet
  5. ØV ØV ØV :-) Nærved og næsten...... Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  6. Ikke helt nærved, for så havde jeg spurtet.;)))

    SvarSlet
  7. hej Ulla. Ja - øv - når nu du var så tæt på målstregen. Men det er jo også en del af at deltage i et Ol - at blive slået på stregen :o(
    en anden en havde slet ikke fået meldt sig til .. men belønningen er alligevel en lækker trøje.
    så helt forgæves har det ikke været ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Altså den bluse er jeg lidt misundelig over, ja jeg er! Uh, den bliver lækker.
    Så skidt med medaljen:)

    SvarSlet
  9. Hvor ærgerligt, og sådan en fin mønster du har gang i ellers. Du får hermed en medalje for forsøget :)

    SvarSlet