fredag den 30. november 2012

Adventsgaver, sne og jul..... jeg bliver helt forpustet som tiden løber fra mig i år

Gåturen  med Carla i aftes og i morges var med sne på.
Våd tøsne, så vi lignede druknede mus da vi kom hjem.
 
 
Jeg skal lige knibe mig i armen,
for jeg synes slet ikke jeg er klar til vinter,
 ej heller jul.
 
Tænk at på søndag er første advent.
Jeg har for første gang ever ikke lavet dekorationer og pyntet op.
 
Da jeg talte med Lone i morges, sagde hun nok så klogt.
"Mor der er 24 dage til at gøre det i.
Vi når det nok".
 
Hvor har hun ret.
Jeg trækker vejret ned i maven og
slapper af.
 
 Jeg har dog fået lavet de første to adventsgaver til Lone og Philip.
 
De næste to er i støbeskeen.
Jeg kan ikke fortælle hvad det er,
men lidt hjemmelavet kunne noget af det godt ske at være.
 
 
.





4 kommentarer:

  1. Hun har da retten søde pige:-) og hvis man nu tænker at kalenderlys, og advents"krans" er pynten indtil luciadag så er der lidt luft i deadlinen igen:-) god første sondag i advent!

    SvarSlet
  2. Er det ikke besynderligt - hvert år i Januar har vi HELE 11 mdr. til december står for døren. Alligevel bliver mange af os lige overrasket hvert år og pludselig sætter travlheden ind. jo vi når det nok igen i år.

    kh

    ulla

    SvarSlet
  3. Det er da dejligt at læse, at jeg ikke er den eneste, der har fået lavet dekorationer. Man kan få helt stress når man ser alle de fine dekorationer , der er producereret rundt omkring i blogland - men jeg når det nok også.

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu nok, at du når en hel del strik! Adventsgaver er du også klar med.
    Og det andet løber ingen steder.
    Glædelig 1. december.

    (Hvis du laver en forening til forlængelse af november, så er jeg med!)

    SvarSlet