onsdag den 6. februar 2013

Hold da op, det er da umuligt at vælge


Der er lige kommet nyt fra Brooklyn Tweed.
Der er så mange skønne bluser, tørklæder, huer, sjaler og vanter, at jeg umuligt kan vælge en enkelt som favorit.
Men det er der jo heller ingen der siger man skal. Det er da bare med at få slået masker op og komme igang.
Hvor er det skønt at Jared Flood og co. laver så smukke ting.

Jeg har bla. forelsket mig i disse:
(Alle billeder lånt hos Brooklyn Tweed)




Har du lyst til et kig finder du dejlighederne HER

7 kommentarer:

  1. Enig! Jeg sad og kiggede i de nye modeller tidligere i aften og forelskede mig især i den første, du viser - raglan og flotte ærmer.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg sad også forleden og savlede - ærgrede mig også lidt over at det ikke var en bog - det kunne være så fedt :)

    SvarSlet
  3. Nej hvor sjovt,den blog faldt jeg over den anden dag,for første gang,men hold da op noget mums da

    SvarSlet
  4. Jeg melder mig også. Har været tæt på at købe flere af opskrifterne på Ravelry. Vanterne er også skønne :-) En skam at man ikke også kan købe mere strikketid

    SvarSlet
  5. Osse mig! Har allerede købt to opskrifter idag ;-)

    SvarSlet
  6. Ja jeg nyder at kikke i hæfterne, det er så delikat fotograferet, så det er en nydelse.

    SvarSlet
  7. Uh, den grå med V-udskæring...., bum,bum....., trænger man....?

    SvarSlet