mandag den 17. juni 2013

Ikke strikkeprøve, men vaskeprøve

Jeg mangler ikke mange pinde på det sidste ærme før den er klar til montering.
En del af den proces er også vask og opspænding.
Jeg vasker stort set alt mit strik i maskinen, men jeg var lidt nervøs for om Alpakaen kunne lide at komme deri. Derfor lavede jeg i morges en lille prøve som har ligget og hygget sig i maskinen sammen med andet der skulle vaskes på uldprogram.
Testen er bestået, så Fate kan få sine 30 grader uldprogram.
Allerede i morgen, måske.

3 kommentarer:

  1. Sjovt jeg har også lige lavet en vaskeprøve :0)

    SvarSlet
  2. Smart med en vaskeprøve. Jeg vill have svoret at Alpacca ikke kunne tåle maskinvask.

    SvarSlet
  3. Jeg er ikke så godt til at lave vaskeprøver - så det er altid lidt nervepirrende, når mit strik bliver vasket første gang. Til gengæld vasker jeg altid selv første gang, når det er strik til mine børn/børnebørn. De bliver så kede af det, hvis de ødelægger tøjet. (Det gør jeg også, så jeg vil hellere gøre det selv :-/)

    SvarSlet