mandag den 29. december 2014

Der fik den måned godt nok ben at gå på



Jeg skal da lige love for at tiden har spurtet af sted siden jeg sidst har blogget.
 
Her en lille billede kavalkade af lidt af det jeg har fået tiden til at gå med.
 
Jeg har siddet på den smukkeste terrasse i Benalmadena i Spanien.
Hvor jeg blandt andet har strikket julegaver, drukket rødvin og Gin/Tonic, grinet, snakket og slikket sol.
Jeg har været i vævestuen.
Jeg har en dag stået bag disken i Garnudsalg og selvfølgelig købt lidt godt med hjem.
Jeg har badet Carla efter et kæmpe mudderbad.
Jeg har spist den skønneste gåsesteg sammen med mine unger og Ole.
Jeg har nydt solopgange og solnedgange fra min skønne plet på Mols.
 
RIGTIG GLÆDELIG BAGJUL og undskyld jeg er så lidt på bloggen for tiden.
_____________
 
Savner du at høre fra mig kan du finde mig på Instagram : ullaroejkjaer

3 kommentarer:

  1. Ikke så lidt du har bedrevet. Glædelig bagjul til dig :)

    SvarSlet
  2. Når bare tiden er gået på bedste vis... er alt jo godt!
    Jeg var nu ellers ved at blive bekymret, det ligner dig ikke at være så længe mellem indlæggene...
    Glædelig bagjul og godt nyt strikke/væve år til dig.

    SvarSlet
  3. Også rigtig god bagjul til dig, var begyndt at blive bekymret for dig, men kan se, at du har haft fuld fart på, som sædvanligt. Rigtig godt nytår fra en snedækket Luxembourh

    SvarSlet