tirsdag den 24. marts 2015

Hæklenålen har været i sving



I julegave fik jeg en længe ønsket brødkurv som skulle med os til vores lejlighed i Portugal.
Den manglede bare lige en indsats.
Jeg googlede lidt rundt og fandt en opskrift hos Lutter Idyl.
Heldigvis er Jeanette eminent til at skrive så hæklenovicer som jeg kan forstå det.

FAKTABOKS:

OPSKRIFT:

GARN:
Bomuldsgarn fra Søstrene Grene

Nål:
3 1/2
fordi det var den eneste jeg havde med ;o)

BEMÆRKNINGER:
Det er ganske hyggeligt at sidde og hækle med en lydbog i ørerne. 
Måske jeg skulle gå i gang med et par hæklede grydelapper også.

4 kommentarer:

  1. Du har nemlig ret.. hækling kan været ret så indviklet, men jeg synes nu nok at du har ramt godt plet med brødposen her. Den er jo totalt flot altså :-) Uanset hvor bøvlet det kan være at lære nye hækleteknikker, så elsker jeg alle de ting man kan lave og ja, det er en superhyggelig syssel når man har en lydbog i ørene.

    SvarSlet
  2. Hvor fin. Jeg kaaaann godt hækle, men er ikke så begejstret for det. Det er skønt at sidde med et arbejde og høre en god bog.

    SvarSlet
  3. Den er blevet så fin. Lækker farvesammensætning.

    Lydbøger og håndarbejde er en god cocktail.

    SvarSlet
  4. Det ble en skikkelig tøff brødkurv! Veldig mye fint håndarbeid du viser frem i bloggen din:)

    SvarSlet